Recent News

Newsletter

Error: Contact form not found.

 
Home / Bez kategorii  / Zagrajmy w Milionerów – oto pytanie na start

Zagrajmy w grę 😎
Zauważasz spadek przychodów/mniejszy ruch w restauracji – co robisz?
A. Ograniczasz wydatki na reklamę.
B. Zwiększasz wydatki na reklamę.
C. Nie robisz nic.
Jak jest u Was?
 
Dlaczego o to pytam? Ponieważ wielu restauratorów w chwili, gdy widzi problem, albo udaje, żego nie ma, albo cięcie kosztów uznaje za najlepsze rozwiązanie. Spadek ruchu w restauracji, to nie czas na bierność – z tym z pewnością się wszyscy zgodzimy. Nie jest to też jednak czas na cięcie kosztów związanych z promocją restauracji. Dlaczego? Zawsze namawiam Was, byście te koszty uznawali nie za wydatki, a za inwestycje 🫡
 
Naszym celem jest, by każde wydane na reklamę 100 zł zwróciło się i to z górką. To dotyczy wszelkich odpłatnych kampanii – czy to Google ADS, czy FB, IG, a także TikToka. Dotyczy to również tradycyjnych metod, np. degustacji, które owszem, też kosztują (choć zwykle mniej niż promocja w sieci), ale mają się przełożyć na zainteresowanie usługami lokalu.
 
To co, A, B, czy C? Pomyślcie proszę i odpowiedzcie na to pytanie nie tylko teraz, ale również kolejny raz w styczniu, gdy okaże się, że zauważycie spadki 🤨
 
Potrzebujecie wsparcia w prowadzniu skutecznej kampanii promocyjnej restauracji? Napiszcie do mnie w wiadomości prywatnej – chętnie pomogę 🫶
 
#aniadębska #aniadębskamerytorycznie #aniapomaga #restauracje #restaruator #restauracja #dlarestauratorów #dlagastronomii #dlarestauracji #gastro2023 #gastromarketing #szkoleniegastro #szkolenie #marketingrestauracji #marketing #dobrarestauracja #właścicielrestauracji #managerrestauracji #ciekawypomysł #wiedza #edukacja #gastropodcast #gastropost #dlamanagera #rozwój #działaj
No Comments
Post a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.